Op zoek naar een Social media beheer abonnement?

Diverse Abonnementen voor het bijhouden en beheren van jouw Social media

Wil je jouw Social media uitbesteden? SocialMarc helpt je graag bij het creëren van content en het posten op de diverse Social media kanalen.

Er is al een Social media beheer abonnement vanaf 279 euro per maand.

Zit er niks bij wat bij jouw merk of bedrijf past? Neem dan contact met ons op voor een afspraak om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen.

Basic

279per maand
279per maand
  • Aantal kanalen
    1 kanaal (Facebook, Instagram of LinkedIn)
  • Aantal posts
    1 tot 2 posts per week
  • Overig
    Opmaak en plaatsing
    Contentmarketing
    Social Media plan
    (eenmalig € 99,-)

Regular

399per maand
399per maand
  • Aantal kanalen
    2 Kanalen (Facebook, Instagram of LinkedIn)
  • Aantal posts
    1 tot 3 posts per week
  • Overig
    Opmaak en plaatsing
    Contentmarketing
    Social Media plan
    (eenmalig € 99,-)
    Maandelijkse rapportage
    Social Media Care/Helpdesk

Premium

499per maand
499per maand
  • Aantal kanalen
    3 Kanalen (Facebook, Instagram en LinkedIn)
  • Aantal posts
    2 tot 4 posts per week
    1 tot 2 stories per week
  • Overig
    Opmaak en plaatsing
    Contentmarketing
    Social Media plan
    (eenmalig € 99,-)
    Maandelijkse rapportage
    Social Media Care/Helpdesk
    Monitoring

Wat zijn de voordelen van social media?

Iedereen zit op social media, al mijn concurrenten doen het. Maar waarom zou ik het doen?

We snappen dat het soms wat teveel kan zijn, al die verschillende kanalen en mogelijkheden, maar misschien dat onderstaande voorbeelden je over de streep kunnen trekken om je social media te laten beheren door SocialMarc.

WAARDEVOL VOOR JE SEO

SEO (Search Engine Optimization) is niet alleen van belang voor je website. Google bepaald aan de hand van hoe populair jouw social media is ook de ranking van jouw website in Google search.

VERGROOT JE NAAMSBEKENDHEID

Naast het hebben van een website is het promoten van je bedrijf, merk of product op social media positief voor je bereik. Hiermee wordt je online aanwezigheid vergroot wat ook goed is voor je naamsbekendheid.

ONLINE REPUTATIEMANAGEMENT

Via Social media kan je te weten komen hoe mensen over jouw bedrijf of product denken. Heel belangrijk als je het sentiment van je doelgroep in de gaten wilt houden. Social media biedt de mogelijkheid om dit te monitoren en waar mogelijk eventuele negatieve feedback op te volgen.

MIJN CONCURRENTEN ZITTEN OOK OP SOCIAL MEDIA

Iedereen zit op social media, dus ook jouw concurrenten. Door ook actief te zijn op social media speel je het spel met gelijke regels, daarnaast kan je ook je concurrentie volgen en op je hoogte blijven van hun activiteiten.

GOED MARKETINGINSTRUMENT

Social media is het platform om met je doelgroep in contact te komen. Je kan berichten van je website delen op social media. Andersom kunnen je volgers ook deze berichten weer delen of doorplaatsen op hun social media kanalen. Je bereik wordt hierdoor nog groter.

BEINVLOEDING KOOPGEDRAG

Je bedrijf wordt en blijft top-of-mind door het regelmatig posten op social media. Door actief te zijn komt je doelgroep regelmatig met je bedrijf of merk in aanraking wat weer positief is voor het koopgedrag. Consumenten zijn vaker geneigd een aankoop te doen van een bedrijf dat ze al kennen of volgen.

Wat betekenen al die termen?

Je bent geïnteresseerd geraakt maar misschien wat overdonderd door alle terminologie die gebruikt wordt.

Daarom hieronder een uitleg bij al die termen, zodat jij weet waar ze voor staan.

KANALEN

Normaliter worden posts geplaatst op Facebook en Instagram. Wil je met een ander kanaal zoals Twitter, LinkedIn of Pinterest werken vraag dan naar de mogelijkheden.

CONTENT MARKETING

Via content marketing bieden we waardevolle informatie online waarmee we jouw doelgroep  helpen betere keuzes te maken of meer uit jouw product of dienst te halen.

SOCIAL MEDIA MONITORING

Via Social media monitoring houden we op diverse platformen bij wat er over jouw merk, product of dienst gepost wordt. Daarnaast volgen we (potentiële) klanten en gerelateerde bedrijven op de diverse Social media kanalen.

SOCIAL MEDIA CARE

Wanneer er een privé bericht of reactie binnenkomt op een van de Social Media accounts zorgen wij ervoor dat we reageren. Een snelle reactietijd is belangrijk online, uiteraard gaat dit in overleg.

SOCIAL MEDIA PLAN

We beginnen met het uitschrijven van een Social media plan. Hierin analyseren we de online behoefte van je bedrijf en jouw doelgroep. Daarna bepalen we wat en wanneer we gaan posten.

POSTS

Naar aanleiding van het Social media plan maken we posts (berichten) die op jouw doelgroep gericht zijn. Vooraf sturen we een week- of maandplanning met daarin alle posts ter goedkeuring.